Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Mina damer och....

Av Katarina - 30 juni 2011 18:48

.... damer. Misstänker starkt att inga herrar läser denna blogg?


Jag ska be att få presentera nyaste tillskottet i familjen

Nyman-Witt. Här kommer, tadadaaaaa - ZUNE. Med Z.


      

Oj, nu kom Rebecca och sa åt mig att vara tystare eftersom Zune försöker sova. Ber om ursäkt Zune, ska trycka långsammare på tangenterna.


Vi var inne i början/mitten av maj på Åkersberga Zoo och tingade en hanvalp. Fast en valpkanin då. Men eftersom vi varit bortresta ett par omgångar (Kreta & Malmö) fick vi tacka nej till första valperbjudandet. Kaninvalp igen alltså. Men så ringde de äntligen i tisdags och sa att det kommit in tre små killar. Kaninkill... äh ni fattar. Eftersom jag jobbade kunde vi inte åka dit förrän onsdag em, men som tur var fanns alla tre kvar, så vi fick välja först. Chrille och jag röstade genast på Zune, han verkade coolast. Rebecca funderade flera varv innan hon nådigt gick med på det valet. Storasyster Emelie roade sig på Liseberg i onsdags, så det är bara rätt åt henne att hon inte fick vara med och välja. Nejdå, jag är inte ett dugg avis....


Hihi, nu kom Rebecca och kollade om Zune sovit färdigt. Hon passade också på att fråga om han fortfarande saknar sina brorsor eller om det börjat gå över   


Zune har för övrigt petat ner dom där jyckarna från förstaplatsen som familjens sötaste djur.


Ååååå, nu sjunger Rebecca en vaggvisa för Zune, det är så mycket gullighet här just nu att jag inte tror jag klarar mer!


Återkommer!

 
 
Kärran

Kärran

30 juni 2011 19:27

Det var mig den sööötaste Zune m Z jag sett! <3

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Ingen bild

Louise

3 juli 2011 00:27

Åååhhh,vilken söt. Fanns det någon Zaga med Z oxå?? Rycker lite i min "kanintarm"....

 
Ingen bild

Catherine

3 juli 2011 20:22

..men Zune va jo ursöt :)) Va ssa vovarna då, nyfikna ?

 
Annica

Annica

5 juli 2011 12:11

Halloj! Zune är riktigt Zöt....Zäta tycker speciellt att ztavningen är coooolazt. Kramizar

http://www.revolts.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 28 februari 2012 22:54

Det blir ju tyvärr lite klent med skid- och pulkaåkningen under detta sportlov, tur då att man kan roa sig på andra sätt. Igår tog vi den traditionella dagskryssningen. Jag brukar inte vara med på denna tradition då jag oftast jobbat tidigare, utan d...

Av Katarina - 27 februari 2012 22:03

Herregud, här har man varit hundaktiv utan att tala om det! Jag vill ju gärna att folk ska tro att jag faktiskt aktiverar mina hundar någon gång per halvår.....   Denna gång var väl iofs aktivitetsnivån rätt låg, vi var nämligen på massagekurs i ...

Av Katarina - 21 februari 2012 21:01

När jag var liten (kommentarer om hur längesedan det var undanbedes vänligen) så var det ofta mammorna som var "mest engagerade" i skolan. Skulle man t.ex. åka på utflykt och några föräldrar följde med, var det oftast mammor. Anledningen var väl anta...

Av Katarina - 27 oktober 2011 22:32

Jag börjar undra om det spökar uppe på ÖBK. Vet att det finns dom som påstått detta länge, men hur ofta lyssnar jag på någon annan?    Hade rallylydnadskurs ikväll. Alla tränade på och det var frid och fröjd. Vi avslutade med en bana. I ena hörnet ...

Av Katarina - 10 oktober 2011 11:24

Dags för lite bilder igen:      Lazy och Zune njuter av varsitt mellanmål   Zero funderar på om Zune kan bli ett mellanmål     Ute på promsis med Rebecca     Tränar framförgående     Kanin på grönbete     Tvättpaus    ...

Ovido - Quiz & Flashcards